FAQ

My Easyfairs

Inloggen in My Easyfairs doe je via de volgende link: https://my.easyfairs.com/efadmin/#/login

My Easyfairs gebruik je voor de volgende zaken:

  1. Het invullen en updaten van jouw persoonlijke pagina op onze website
  2. Het uitnodigen van relaties en klanten
  3. De voorbereiding van je stand
  4. Het opvolgen van leads na de beurs

Het aanmelden van standpersoneel doe je via My Easyfairs, onder het kopje ‘Beheer de stand’.

Extra lunchvouchers bestel je via My Easyfairs in de webshop.

Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op door te mailen naar: selena.reinders@easyfairs.com

EasyGo

EasyGo is een servicepakket voor leadgeneratie en marketing. Het biedt voordelen zoals maximale
leadgeneratie, verbeterde online zichtbaarheid, en de mogelijkheid om gegevens uit te wisselen met
bezoekers via de Smart Badge technologie.

Je kunt kiezen uit 3 pakketten:

  • GoLeads
  • GoPlus
  • GoPremium


Welk pakket je kiest is afhankelijk van jouw doelstellingen. 

Wil je meer informatie over EasyGo? Neem dan contact op met een van onze accountmanagers:

Lynn Pos | lynn.pos@easyfairs.com
Robert Kamp | robert.kamp@easyfairs.com

Easyfairs NL App

Met de app kun je verbinding maken en afspraken plannen met bezoekers, sprekers of andere exposanten. Je kunt het programma bekijken en sessies in je agenda plannen, sprekers- en exposanteninformatie bekijken en de plattegrond raadplegen.

Na het aanmelden van jouw standpersoneel ontvangen zij een e-mail om hun account aan te maken in de app. In deze welkomstmail staat een registration ID/badge ID. Vervolgens kunnen zij een wachtwoord aanmaken, waarmee ze in het vervolg kunnen inloggen.

De app is te downloaden in de App Store (iOS) of Google Play Store (Android). Zoek op Easyfairs NL.

Voor meer informatie over de Easyfairs NL App bekijk deze pagina:

https://www.horeca-vakbeurs.nl/exposanten/ik-ben-exposant/easyfairs-nl-app/

Event Services

Event Services kan met je meedenken over de invulling en uitstraling van je stand. Denk aan meubilair, printwerk of decoratie. Daarnaast kan je bij Event Services terecht met al je technische vragen.

Ga je op jouw stand eigen standbouw laten plaatsen? Dan dient het ontwerp goedgekeurd te worden door Event Services. We ontvangen graag een impressie en technische tekening met duidelijke maatvoering. Deze kan je mailen naar: eventservices@easyfairs.com. Vermeld hierbij altijd de beursnaam en het standnummer.

Zoek je een specifiek product, maar staat deze niet in onze webshop? Neem dan contact op met Event Services door te mailen naar: eventservices@easyfairs.com.

Klanten & relaties uitnodigen

Wij bieden je 3 manieren aan om jouw klanten en relaties op de hoogte te stellen van jouw beursdeelname:

  1. Persoonlijke uitnodigingslink – Deze vind je in My Easyfairs, via deze link kunnen klanten en relaties zich registreren voor de beurs. Tevens vind je in My Easyfairs digitale promotiematerialen om te gebruiken op bijvoorbeeld je website.
  2. Exposantenpakket – In aanloop naar de beurs ontvang je van ons een pakket met geprinte uitnodigingskaarten. Deze kan je uitdelen aan klanten en relaties om ze uit te nodigen de beurs te komen bezoeken.
  3. Uitnodigingsservice – Jours beursdeelname is inclusief onze gratis uitnodigingsservice. Het enige wat je hoeft te doen is jouw relatielijst te uploaden, en wij zorgen voor een persoonlijke en professionele uitnodiging met jouw bedrijfsnaam erop.

Op- & afbouw

Zodra de opbouwdagen en tijden bekend zijn, komt daar hier meer informatie over te staan.

Zodra de afbouwdagen en tijden bekend zijn, komt daar hier meer informatie over te staan.

Tijdens de opbouw is de webshop al gesloten en kunnen er alleen nog extra zaken besteld worden via de exposantenreceptie.

Tijdens de op- en afbouwdagen zijn er heftrucks aanwezig met een capaciteit van 2,5 ton. Deze kunnen niet vooraf gereserveerd worden.

Contact

Heb je een vraag die hierboven niet beantwoord wordt? Neem dan contact met ons op via onderstaande button.